استروم و پانالین رنجرز را برای شکست بلک هاوکس هدایت می کنند – CBS نیویورک


نیویورک (آسوشیتدپرس) — آرتمی پانارین و رایان استروم هر کدام یک گل و دو پاس گل به ثمر رساندند.نیویورک رنجرز شنبه شب شیکاگو بلک هاوکس را با نتیجه 3-2 شکست داد و برای ششمین بازی متوالی پیروز شد.

آدام فاکس یک گل و یک پاس گل اضافه کرد، الکساندر جورجیف 25 سیو برای تیم نیویورک انجام داد، که در 11 بازی گذشته 10 برنده شده است.

بیشتر بخوانید: لاوین و دروزان بولز را به پیروزی بر نتز هدایت می کنند

استروم گفت: ما تیمی مطمئن هستیم. ما به پیست اسکیت آمدیم و مشتاقانه منتظر پیروزی در این بازی بودیم.

پاتریک کین و الکس دبرینکارت برای بلک هاوکس گلزنی کردند و کوین رانکینن 28 سیو انجام داد. شیکاگو در 4 بازی از 11 بازی گذشته شکست خورده است.

ست جونز از شیکاگو گفت: “این یک شکست سخت بود.”

جورجیف برای اولین بار از 21 نوامبر شروع کرد. او جمعه شب در سومین بازی مقابل سن خوزه جایگزین ایگور سیستکین شد. جورجیف در این فصل به میانگین گل 3.89 و نرخ سیو 0.867 با رکورد 2-1-1 دست یافت.

او از ابتدا تا انتها تیزبین بود و با سیو 6:18 مقابل جوزیا اسلاوین شروع کرد و در طول بازی به چپ و راست حرکت کرد تا از تلاش در شکاف جلوگیری کند. جورجیف نیز از خوش شانسی بهره برد، زیرا مهارکننده کین 5 و نیم دقیقه بعد به تیرک دروازه برخورد کرد.

گئورگیف در پاسخ به این سوال که آیا برای تقویت اعتماد به نفسش به یک بازی قوی نیاز دارد، گفت: این عالی است.

با این حال، شیکاگو با شکستن گل بحث برانگیز کین در فاصله 22.8 ثانیه به پایان کوارتر اول پیش افتاد. ست جونز شروع به هجوم به روی یخ کرد، سپس یک پاس یخی در ارتفاع بالا شلیک کرد، براندون هیگل با یک بک هند زمین را زد. توپ از جورجیف و الکسیس لافرنیر به کین برگشت که یک تور نیمه خالی برای ذخیره هفتمین گل فصل خود داشت.

جرارد گالانت، مربی رنجرز، احتمالاً به این دلیل که فکر می‌کرد هاکی با چوب بلند بازی می‌شود، گل را زیر سوال برد، اما بررسی حکم داد که وقتی هیگل با چوب بازی می‌کرد، پوک از شانه‌های هیگل پایین‌تر بود.

در یک برتری چهار دقیقه ای مردان، استروم باعث شد لانکانن با نتیجه 4:41 به کوارتر دوم بپرد تا نتیجه مساوی شود.

پانالین در مورد ورود به بازی که از نظر کارایی در رده نهم لیگ NHL قرار گرفت و 1 شوت از 4 شوت را مقابل شیکاگو انجام داد، گفت: ما می توانیم بهتر عمل کنیم.

در حالی که حدود 2 و 1/2 دقیقه به پنجمین بازی فصل فاکس باقی مانده بود، نیویورک برای اولین بار پیش افتاد. مدافع عنوان قهرمانی جایزه نوریس به طور مخفیانه به بالای نقطه چین رفت و پاس پانالین را از میان برد از روی برگستروم و رانکینن عبور داد تا گل سبقت را به دست آورد.

جونز گفت: «ما شروع به تلنگر زدن کردیم. «(و) سپس شروع کردند به وزوز کردن».

بیشتر بخوانید: Red Wings Hand Islanders برای دهمین بار متوالی در OT شکست خورد

پانالین در هفتمین بازی فصل با نتیجه 5 بر 1 نتیجه را 3-1 تغییر داد. ستاره نیویورک یک شوت از دایره چپ به سمت دروازه خالی گذاشت زیرا رانکینن بیش از حد استروم را در دروازه جبران کرد.

گالانت در مورد پانالین گفت: “این کاری است که او انجام داد.” او همیشه تفسیر صحیح را انجام می دهد.

گل پانالین یک کوارتر سوم وحشیانه را به پایان رساند، که در آن نیویورک دو حمله قوی داشت و دومینیک کوبالیک از شیکاگو این فرصت را داشت که نتیجه را 2-2 به تساوی بکشاند، اما تلاش نیمه موفق او به تیر دروازه برخورد کرد.

دبلینکارتر چهاردهمین بازی فصل را در فاصله 1:20 باقی مانده به ثمر رساند.

شستکین خاموش شد

قبل از بازی، نیویورک اعلام کرد که شستکین به دلیل آسیب دیدگی اندام تحتانی وارد تیم ذخیره آسیب دیدگی شده است.

در کوارتر سوم برد 1-0 رنجرز مقابل سان خوزه شارکز شب قبل، شستکین زودهنگام مصدوم شد و مجبور شد با کمک مربی خود کار را تمام کند. او جای خود را به جورجیف داد، که 9 سیو برای کمک به تکمیل بسته شدن مفصل انجام داد.

قبل از بازی، گالانت گفت که تصمیم گیرندگان سازمانی “احساس راحتی دارند” زیرا آسیب دیدگی شستکین را برای مدت نامحدودی از بازی خارج نمی کند. او سه بازی بعدی نیویورک را از دست خواهد داد، بنابراین آدام هوسکا از AHL هارتفورد در تغییر ترکیب مربوطه فراخوانده شد.

تغییرات در شیکاگو:

درک کینگ سرمربی موقت شیکاگو اعلام کرد که ایان میچل بازیکن دفاعی توسط AHL Rockford فراخوانده شده است زیرا جک مک کیب “امورات خانوادگی” دارد و به او نیاز دارد تا به شیکاگو بازگردد. کینگ افزود: “این چیز مهمی نیست.”

بعد

بلک هاوکز: یکشنبه شب در جزیره نیویورک.

رنجرز: سه شنبه شب سریال فصل را با بلک هاوکس در شیکاگو کامل کنید.

اخبار بیشتر: جوکیچ در 27 دقیقه 32 امتیاز به دست آورد، ناگتس نیکس را شکست داد

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد، یا توزیع مجدد کرد.)