لیگ احتمالی عربستان می تواند سلطه تور PGA را تهدید کند


ناسائو، باهاما – یک جنگ گلف که به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد و احتمالاً کثیف است.

تضاد کامل با فضای آرام پیرامون چالش جهانی قهرمان این هفته در باشگاه گلف آلبانی. آفتاب اینجا گرم است، فشاری وجود ندارد و آخرین مکان باید 100000 دلار بپردازد. بالاترین سطح گلف.

در حالی که هنوز هیچ اطلاعیه یا جزئیات رسمی در مورد لیگ های جهانی که برخی از مشهورترین بازیکنان این ورزش در آن شرکت خواهند کرد، منتشر نشده است، همه در گلف، از مقر PGA Tour گرفته تا بازیکنان در رختکن گرفته تا محدوده رانندگی و قرار دادن سبزه ها مسابقات، می داند که در راه است. این را بدانید

سال‌هاست که سر و صدای زیادی در مورد بازی قدرت یک گروه جیبی تحت حمایت عربستان وجود دارد که می‌خواهد یک لیگ برتر را راه‌اندازی کند که بهترین بازیکنان بازی را جذب کند و مبلغی تضمین شده به آنها بپردازد.

در شلوغی و شلوغی بازی، آن زمان ممکن است به زودی فرا برسد و جنگ قدرت جذابی بین تور PGA و هر کسی که بخواهد به املاک آن دست درازی کند، ایجاد کند.

سال گذشته، جی موناهان، کمیسر تور به بازیکنان گفت که اگر در هر یک از رویدادهای پیشنهادی شرکت کنند، دیگر عضو نخواهند شد.

فیل میکلسون، تایگر وودز، روری مک ایلروی
فیل میکلسون، تایگر وودز، روری مک ایلروی
گتی ایماژ (2); AP

بازیکن مشهوری که نمایندگان یک “لیگ” بالقوه با او تماس گرفته اند، این هفته به The Post گفت: “من نگران مسابقه هستم” اگر یک جنگ حقوقی همه جانبه بین تور PGA و تور PGA رخ دهد. سازمان های دیگر را در نظر بگیرید که به امپراتوری شما حمله می کنند.

بازیکن گفت: «همه چیز باید در مورد رشد بازی باشد.

در حال حاضر مشکلات فوری برای موناهان و تور وجود دارد. تعداد زیادی از بازیکنان برتر قول داده اند که در ماه فوریه در همان هفته با AT&T Pebble Beach Pro-Am که یکی از رویدادهای شاخص تور PGA بوده است، در ماه فوریه برای عربستان اینترنشنال بازی کنند.

ستارگانی که برای بازی در عربستان سعودی امضا کرده اند عبارتند از: فیل میکلسون (5 پیروزی در پبل بیچ)، داستین جانسون (2 بار) و قهرمان سال 2020 گراهام مک داول (که همچنین برنده تنها رشته اصلی Pebble، US Open) شد. . در این فهرست همچنین نام هایی مانند برایسون دچامبو، زاندر شاوفله دارندگان مدال طلای المپیک، سرجیو گارسیا، آدام اسکات، لی وست وود، آبراهام آنسر، تامی فلیت وود، بابا واتسون و هنریک استنسون نیز دیده می شود.

موناهان هنوز اعلام نکرده است که آیا این معافیت برای حضور این بازیکنان در رقابت‌های عربستان اعطا می‌شود یا خیر. – اکثر (اگر نه همه) این بازیکنان باید هزینه های قابل توجهی برای بازی در عربستان بپردازند. با این حال، یک منبع ارشد PGA Tour در یک پست این هفته گفت که او تقریباً مطمئن است که تور اجازه انتشار معافیت را نخواهد داد.

این به نظر نوعی سناریوی بالون آزمایشی است که گروه عربستانی در حال برنامه ریزی برای یک لیگ جدید است. این برای این است که ببینیم چه کسی بازی را انتخاب می کند و آیا موقعیت تور PGA را نادیده می گیرد یا نه.

روزنامه پست گفت که بازیکنان وقتی از آنها پرسیده شود که در صورت بازی برای عربستان سعودی چه کاری می تواند انجام دهد، با جریمه روبرو می شود.

سپس سوال این است: چقدر می توانید با جریمه کردن یک بازیکن درجه یک که حدود 2 میلیون دلار برای بازی در تور PGA دریافت می کند متوقف شوید؟

کمیسر تور جی موناگان PGA
کمیسر تور جی موناگان PGA
AP

سوال دیگر این است که آیا تور PGA حق قانونی دارد که به پیمانکاران مستقل خود اطلاع دهد که کجا می توانند و در کجا نمی توانند بازی کنند؟

این داغ ترین موضوع در حال حاضر در ورزش است. این به یک موضوع دلهره آور تبدیل شده است، به خصوص برای ستاره های برتر بازی که بیشترین توجه را به تور PGA دارند. من فکر می کنم بازیکنان برتر باید بیشتر از رده های متوسط ​​و پایین پاداش بگیرند زیرا آنها بازیکنانی متمرکز بر تور هستند.

روری مک ایلروی این هفته به Hero گفت: “من فکر می کنم ما پیمانکاران مستقل هستیم و باید بتوانیم جایی که می خواهیم بازی کنیم.” بنابراین من فکر می کنم که تور باید اجازه انتشار بدهد. [to play in the Saudi event]. تور آسیایی [sanctioned] رویدادها و رویدادها با امتیازات رتبه بندی جهانی. دلیلی وجود ندارد که آنها این کار را نکنند.

“انتخاب شخصی من این است که این کار را نکنم. [play in Saudi Arabia]، اما بدیهی است که بسیاری از بازیکنان این کار را انجام می دهند، و من فکر می کنم عادلانه است که اجازه دهیم آنها این کار را انجام دهند.

از بین بهترین بازیکنان، مک ایلروی آشکارا مخالف حضور در لیگ جهانی و گرفتن پول تضمینی عربستان بود. با این حال، او یکی از اعضای برجسته هیئت مشاوره بازیکنان تور PGA است. [PAC] ما از حقوق بازیکنان دفاع می کنیم.

بدیهی است که لیگ جدید در صورت اعلام، به ادعای پیمانکاران مستقل اعتقاد دارد و معتقد است که بازیکنان می توانند هم در تور PGA و هم در تور بازی کنند.

مک ایلروی گفت: “بازیکنان در این بازی بزرگ گلف جهانی لحظه ای مانند یک پیاده احساس می کنند. ما فقط می خواهیم بدانیم کجا هستیم.” «بازی حرفه‌ای باید به نقطه‌ای برسد که باید بدانیم به‌عنوان حرفه‌ای کجا هستیم. آیا ما واقعاً پیمانکار مستقل هستیم؟ آیا ما در یک شخص حقوقی خاص مشغول به کار هستیم؟ مناطق خاکستری زیادی وجود دارد، و این همان چیزی است که باید مرتب شود.»

وقتی از مک ایلروی پرسیده شد که آیا تا به حال در این مورد با تور PGA به عنوان یکی از اعضای PAC صحبت کرده است، مک ایلروی گفت: “فکر می کنم آنها می دانند که بازیکنان از کجا آمده اند. فکر می‌کنم برخی از تورهایی که می‌بینید احتمالاً واکنش‌هایی به برخی از آن احساسات هستند.»

چیزی که مک ایلروی به آن اشاره کرد این است که تور اخیر PGA پول بیشتری را به بازیکنانی می‌ریزد که جوایز تورنمنت افزایش یافته است، و برنامه تأثیرگذاری بازیکن 40 میلیون دلاری اخیراً اجرا شده است (برنده 8 میلیون دلار برای 10 بازیکن با بهترین امتیازات «تاثیر» است).

برایسون دیشمبو
برایسون دیشمبو
گتی ایماژ

این یک ترفند آشکار برای مقابله با مبالغ هنگفتی است که لیگ جدید برای جذب بازیکنان PGA Tour ارائه می دهد. اما اشتباه نکنید. نیروهای خارجی که شایعه شده اند این مفهوم لیگ را بافته اند، توجه تور PGA را به خود جلب کرده اند.

یک منبع PGA Tour به پست گفت: «ما این موضوع را بسیار جدی می‌گیریم.

برخی از بازیکنان می پرسند که چرا تور به پیشنهادات خارجی گوش نمی دهد و با آنها کار نمی کند. مک ایلروی در واقع پیشنهاد کرد که تور باید بسیار فعال تر باشد و ایده های خلاقانه ای مانند مفهوم یک تیم را به تنهایی اجرا کند.

مک ایلروی گفت: “برای من، تور PGA بهترین مکان در جهان است.” من نمی گویم همه چیز باید منفجر شود، ما اینجا داریم کار متفاوتی انجام می دهیم. اگر مردم می‌خواهند گلف را خلاقانه‌تر و جذاب‌تر کنند و می‌خواهند مفاهیم متفاوتی را ببینند، فکر نمی‌کنم تور PGA دلیلی برای عدم بازی گلف به تنهایی ببیند.

آنها دانش لازم برای میزبانی مسابقات گلف را دارند، همه کارکنان را در اختیار دارند، همه آنها را دارند و بهترین ساختار را برای انجام این کار دارند. مطمئناً نمی‌گویم که می‌خواهم چیز دیگری از این اتفاق بیفتد، اما عناصر خاصی در مفاهیم دیگر گلف حرفه‌ای وجود دارد که آنها را به عنوان یک مزیت می‌دانم، اما نمی‌دانم چرا تور نتوانست این کار را انجام دهد. خودشان.»

تایگر وودز، مشهورترین بازیکن کره زمین، اساسا از مفهوم تور جهانی این هفته انتقاد کرد و گفت: تصمیم گرفتم به تنهایی از تور PGA پشتیبانی کنم. این جایی است که میراث من است. بنابراین من به تور PGA وفادار بودم.

“من چند مقایسه دارم [are] بسیار شبیه به آرنولد. [Palmer] و جک [Nicklaus] خروج از PGA آمریکا [PGA] گردشگری [in 1968]. من آن را اینطور نمی بینم [with a new league]. من فکر می کنم تور کار بزرگی انجام داد. جیز در زمان بسیار دشواری در طول همه‌گیری، زمانی که بازیکنان فرصت زیادی برای ترک داشتند، کار باورنکردنی انجام داد، اما این اولین تور ورزشی ما بود.

“من فکر می کنم این تور در دستان بزرگی است، آنها عالی کار می کنند و پول جایزه در حال افزایش است. مانند بسیاری از ورزش ها، پول تضمین نشده است. درست مثل تنیس، باید بیرون بروید و درآمد کسب کنید.»

از آنجا که گلف بازان عادت دارند به کسب درآمد از توانمندترین ورزش ها ادامه دهند، اما چشم انداز پول تضمین شده برای ستاره های برتر که بیشترین علاقه را به بازی ایجاد می کنند، وسوسه انگیز است.

برایسون دچامبو گفت: “وقتی با مبلغ سه برابری بازی می کنید بسیار جالب است.” “آره، شهرت. [of Saudi money] عالی است، اینطور نیست؟ [But] اگر این پول سه برابر است، اگر همه ما این کار را انجام دهیم، چه کسی این کار را نمی کند؟»

اگر لیگ جهانی شکل بگیرد، جذاب ترین عامل این است که بازیکنان چه نوع قراردادهایی را امضا می کنند. یک لیگ برای موفقیت به تعدادی از بزرگترین ستاره های بازی نیاز دارد. و اکنون به نظر می رسد که هر بازیکنی در حال تماشای کارهایی است که بازیکن دیگر انجام می دهد. هیچ کس نمی خواهد شماره یک باشد.

کولین موریکاوا، شماره 2 جهان، که اخیراً به اولین بازیکن آمریکایی تبدیل شده است که در مسابقه دبی پیروز شده است، فاش کرد که به یک لیگ بالقوه نزدیک شده است.

موریکاوا گفت: «مذاکره ای انجام شد. “بیشتر آنها از طریق نمایندگان می روند، بنابراین من می خواهم تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری داشته باشم. بدیهی است که اگر همه چیز در یک جهت پیش می رود، نمی خواهید کنار گذاشته شوید. اما من اینجا هستم تا بازی کنم [PGA] سفر، و تمرکز من در حال حاضر این است. ببین، من 24 ساله هستم و چشم و گوشم را برای همه چیز باز نگه می دارم.»

Schauffele معتقد است که شاد کردن بازیکنان “کار” تور PGA است.

“آنها می گویند این تور ما است، بازیکنان ما، ما تور را می سازیم. بنابراین آنها در ابداع راه هایی بسیار خلاق خواهند بود تا مطمئن شوند کارهایی را که ما نمی خواهیم انجام دهیم و کارهایی که ما انجام نمی دهیم انجام نمی دهند. من فکر نمی‌کنم.» Chapelle گفت: «برای اینکه بهترین باشید، باید بهترین گلف را با بهترین بازیکنان جهان بازی کنید، و این به هر جایی می‌رسد.

من در حال حاضر در تور PGA بازی می کنم زیرا برخی از بهترین بازیکنان جهان را دارد. خیلی ساده است.”

چیزهای ساده پیچیده می شوند.