6 مزیت سرورهای لینوکسی نسبت به سرور ویندوزی!! وبلاگ کهکشان

با یک ، تمام قدرت هاست اختصاصی را با توانایی داشتن مجموعه ای از خدمات و فضای دیسک قابل تنظیم، دریافت میکنید. لینوکس از لحاظ مفهومی یک سیستم عامل چند کاره، چند کاربره، و چند وظیفه ای (-, -, آیا می دانید هاست پلسک چیست؟ -) است. از دیدگاه مالی استفاده از لینوکس هزینهای در پی ندارد در حالی که باید برای خرید مجوز ویندوز هزینه کرد. شرکتهای بزرگ یا شرکتهایی که به طور خاص به محرمانه بودن و امنیت نیاز دارند به دنبال سرور اختصاصی هستند تا از تنظیمات پرقدرت آن استفاده کنند. حالا میتوانید از آن دستگاه قدیمی بهعنوان سرور مدیا و یا سرور استفاده کنید. : رابی یک زبان برنامهنویسی داینامیک با قابلیت توسعه سریع است که برای وب و برنامههای تحت وب در استفاده میشود. پس از اتمام مراحل بالا محیط ویندوز برای دانلود و راهاندازی توزیعهای مختلف لینوکس پیکربندی میشود. ما به مقیاسبندی منابع در اشاره کردیم و این احتمالاً یکی از مهمترین تفاوتها در مورد سرورهای مجازی در مقابل میزبانی سرور اختصاصی است.

سرور مجازی چیست از آنجایی که این یک سرور فیزیکی است، ارتقاء مشخصات شما بسیار دشوارتر است و احتمالاً منجر به خرابی برای انتقال به سرور دیگر میشود. آنها برای پروژه هایی که ممکن است فقط به منابع کمتری برای شروع نیاز داشته باشید، با توانایی ارتقاء با رشد پروژه شما عالی هستند. یک سرور خصوصی مجازی انعطاف پذیری بسیار بیشتری را ارائه میدهد، با توانایی افزایش مقدار و توزیع هسته های ، و ظرفیت ذخیره سازی با رشد پروژه شما. شما پردازندههای قدرتمندتر، رم بیشتر و درایوهای ذخیرهسازی بزرگتر را دریافت خواهید کرد که برای پروژههایی که میدانید به منابع بیشتری نیاز دارید، ایدهآل است. سرورها معمولاً حافظه، قدرت پردازش و ذخیره سازی بیشتری نسبت به موارد مورد نیاز یک وب سایت دارند. سیستم عاملهای کامپیوترهای شخصی شاید بتوانند برخی از کارهای سیستم عاملهای سرورها را انجام دهند اما از نظر طراحی، امکانات و یکسری مجوزهای () خاص نمیتوانند جایگزین سیستم عاملهای سرور شوند. از طریق به سرور خودتون متصل بشید که این کار رو میتونید از طریق برنامه انجام بدید. در مقاله «وب سرور چیست؟ اگر بخواهیم این موضوع را به صورت کاملا ساده برای شما توضیح دهیم باید گفت سرور همانند یک سیستم مجزا است که میتوانید در آن فایلهای مختلف و اطلاعاتی که سایت شما دارند را قرار دهید. ​​.

بنابراین تمام قدرت محاسباتی آن برای شماست.

و فایلهای تنظیمات مخصوص آن کاربر است. با این حال، یک سرور مجازی خروجی هایی را ارائه میدهد که دقیقاً زیر سطح عملکرد یک سرور اختصاصی تمام عیار است. در نقطهی مقابل، سرور اختصاصی یک سرور فیزیکی را به طور تمام و کمال در اختیار شما قرار میدهد. بنابراین تمام قدرت محاسباتی آن برای شماست. لینوکس منبع باز است، بنابراین استفاده از آن رایگان و کاربران همچنین میتوانند روی بهبود ویژگیهای سیستم عامل لینوکس کار کنند. در این نوع سرور شرکت هاستینگ مقدام مشخصی از منابع یک سرور فیزیکی را در اختیارتان قرار میدهد. سرور گرافیکی: یک سیستم فرعی است که المانهای گرافیکی را روی صفحه نمایش نشان میدهد. از جمله این مزایا میتوان به سیستم عامل، اپلیکیشنها و دسترسیها نام برد که با قیمتی به مراتب بهتر نسبت به سرور اختصاصی در اختیارتان قرار میگیرند. سرورهای مجازی مدیریت نشده: در این نوع مدیریت کل سرور با خود کاربر است که از جمله میتوان به نسبت نرمافزار، آپدیتها و سطح امنیت اشاره کرد. بنابراین با کمک این سرور شما از برخی مزایای مشترک با سرور اختصاصی بهرهمند میشوید.

سرورهای ابری: این نوع با کمک تکنولوژی ابری، اجازه میدهد تا میزبان از مقیاسپذیری و انعطافپذیری بالا برخوردار باشد. در واقع، آنچه ارائه میدهد بسیار محدود است. شما بدون دانستن اینکه مواد لازم برای اتمام پروژه را دارید چیزی نمیسازید، درست است؟ بعد از اتمام کار، پیش از بیرون آوردن یو اس بی مموری، باید آن را خارج کنید تا از حذف ناخواسته اطلاعات جلوگیری شود. اما در یک سرور اشتراکی، چندین و چند کاربر از یک سرور فیزیکی به صورت اشتراکی استفاده میکنند. برای خرید مستقیم و بدون دردسر سرورهای مجازی از این هاستینگها، میتوانید با استفاده از خدمات خرید امن و اختصاصی هاست و سرور نیک پرداخت استفاده کنید. به این ترتیب، مشتریانی که از میزبانی استفاده میکنند، میتوانند بدون اتلاف وقت و انرژی با سرورهای فیزیکی میزبان کد خود، روی برنامهها یا وب سایت های خود تمرکز کنند. هر زمان که رایانه کار خود را آغاز میکند، میتوانید انتخاب کنید که از کدام سیستمعامل میخواهید استفاده کنید. اگر از پایتون 2.7.9 (و بالاتر) یا پایتون 3.4 (و بالاتر) استفاده کرده باشید، در این صورت به طور پیشفرض به همراه پایتون نصب شده است. اگر دسترو را روی کالی لینوکس اجرا کنید، متوجه خواهید شد که آیا سیستم را به عنوان کاربر روت مورد استفاده قرار میدهید یا خیر.