لیست تمام سریال های نمایش خانگی در حال پخش (آپدیت هفتگی اسفند 1402) ویدو

فضای ابری ایرانی بار دیگر میگویم، دولت در روند کار سنگاندازی نکند. هزینه های طراحی اپلیکیشن بسیار کاهش می یابد، چرا که نیازی نیست هر بار به صورت مجزا برای یک پلتفرم خاص کدنویسی شود. برخلاف تصور اغلب افراد، این پلتفرم تنها یک بازی نیست، بلکه یک پلتفرم برای ساخت بازیهای بلاکچینی است. در ایران متاسفانه آمار شکست استارت آپ ها بسیار زیاد است زیرا بیشتر این فعالیت ها دارای فکر خام هستند و احساسی عملی می کنند. همه روزه استارت آپ ها و کسب و کارهای جدیدی در دنیای تکنولوژی معرفی می شوند تا نیازهای کاربران را مرتفع کنند. یکی دیگر از خطرات آی ثابت این است که کاربران ایرانی ممکن است به اشتباه به دام وب سایتهای کلاه برداری بیافتند که با وعده فروش آی ثابت، وی پی انهایی را ارائه میکنند که در نهایت باعث مشکلات زیادی برای و تریدرها میشود. توسعه اپلیکیشن موبایل دانشی است که فراگیری آن در حال حاضر و با توجه به استفاده گسترده کاربران تلفنهای هوشمند از اپلیکیشنهای مختلف، بسیار با اهمیت و ضروری است. فیلترهای متنوع مکانی و زمانی به تبلیغدهندهها فرصت میدهد که تبلیغات خود را هر چه بیشتر هدفمند سازند. خدمات مشاورهای و شبکه که در بستر این شتابدهنده ارائه میشود و فرصت مشاوره با تیمهای همرده یا گروههای موفق، زمینه مناسبی برای تیمهای استارتآپی است تا خلاء دانش و تجربه در مبحث کسب و کاری را پوشش دهند و ریسک کمبود تجربه کسب و کاری را جبران کنند.  ​​​!

فضای ابری ایرانی

اگر بخواهیم به بررسی جدی ترین مشکلات حوزه استارتاپ بپردازیم چالش سرمایه گذاری خطر پذیر و تامین مالی استارتاپ ها مهمترین معضل بر سر راه این کسب و کارهای نوپا است تا آنجا که ۳۲.۱ درصد چالش ها را شامل می شود. همچنین شرکتهای نوپا و رشدیافته به غیر از استارتآپها در این مجموعه حضور دارند که تعداد آنها در مجموع به ۱۵۰ مورد میرسد. پس اگر مادر یک خانواده کسب و کاری نوپا ایجاد کند که فقط هزینه ماهیانه آنها را تأمین کند و هرگز بزرگ نشود، همین که پایدار باشد، استارت آپ است. اگر بخواهیم به زبان سادهتر توضیح دهیم که این نوع استارتاپ چیست، باید اینطور گفت که تلاشهای یک شرکت بزرگ است که قصد دارد دوباره نقش پررنگی در بازار پیدا کند و در عرصه رقابتها باقی بماند. با این همه، از نظر او «موضوع مهاجرت در همه لایهها از نیروهای تازهکار فنی گرفته تا مدیران موفق و با تجربه استارتآپی کاملا جدی است و باید به عنوان یک چالش بزرگ به آن پرداخت». زیرا اینطور که به نظر میرسد جواب این سوال زیاد هم شفاف نمیباشد. یکی از پرفروش ترین استارت آپ های ایرانی، دیجی کالا شناخته می شود که در آن انواع کالا از مواد خوراکی تا پوشاک را به راحتی می توان پیدا کرد. ​​​​.

یک پلتفرم نرمافزاری برای مدیریت فعالیتهای کشاورزی تا بازاریابی و فروش برای کشاورزان است. اندروید دومین “غول” در زمینه پلتفرم های موجود برای برنامه نویسی موبایل است. این سریال کمدی که فصل اول آن را محمدحسین لطیفی کارگردانی کرد در زمان پخش خود به یکی از محبوبترین سریال های شبکه نمایش خانگی بدل شد، گرچه پایان خیلی ایدهالی نداشت. فروش تعداد محصولات بومی محلی از ۱۰ هزار و ۱۴۶ قلم در فروردین ۱۴۰۰ به ۲۴ هزار و ۲۱۷ قلم فروش ماهانه در بهمن همان سال رسیده که این طبق معادلات دیجیکالا، یعنی در طول یک سال بیش از دو برابر شده است. اگر چه در تعریف استارت آپ بر این مسئله تاکیدی وجود ندارد که حتماً فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فن آوری اطلاعات باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از استارت آپ ها در سالهای اخیر حول این زمینه ها شکل گرفته اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسئله هم اشاره می شود که استارت آپ باید در حوزه فن آوری های نوین فعال باشد. برای حل این مشکل به پارک علم و فناوری شریف هم مراجعه کردیم اما هیچ منبع اطلاعاتی در اختیار ما قرار نگرفت.

پلتفرم های داخلی مدیر شتابدهنده شریف خاطر نشان کرد: نخستین سرفصل، ارائه فضای کار اشتراکی مثل میز و اینترنت در فضای داخلی دانشگاه است که در اختیار گروهها قرار میگیرد. در ایران به ویژه کلان شهر تهران شاهد هستیم که استارت آپ های جدید ظهور می کند تا ایده های خلاقانه را تبدیل به یک کسب و کار پردرآمد کنند. در ابتدای فعالیت این استارت آپ افراد برای مشاهده نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند موبایل، لپ تاپ به سایت آن سر می زنند. با توجه به درآمد محدود یا هزینههای بالا، اکثر این عملیاتهای در مقیاس کوچک در دراز مدت پایدار نیستند و بدون کمک سرمایهگذاران دوامی نخواهند داشت. سرمایه اولیه به منظور شروع کار، توسعه محصول و بازاریابی در دسترس گروههای استارتآپی آبان قرار داده میشود. همانطور که از نامش پیداست، تبلیغات آنلاین به تبلیغاتی گفته میشود که از طریق اینترنت و فضای مجازی انجام شود. در بخش سوم یاد میگیرید که چگونه نیازسنجی کنید و بر اساس این نیاز، برنامهریزیهای لازم را بومی انجام دهید. برای فصل دوم این سریال خلاصه دقیقی منتشر نشده است؛ اما قطعا ما داستان شخصیتهای قبلی را دنبال خواهیم کرد و با سرگذشت و چالشهایشان در فصل جدید روبرو خواهیم شد.