مشاوره دریافت ویزای کانادا و نحوه مهاجرت به این کشور

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2023 + راهنمای جامع مهاجرت کشور آمریکا به دلایل مختلفی همیشه جزء اولین مقصدهای مهاجرت بوده است اما هیچگاه فرد به تنهایی از عهده تمامی کارها در پروسه مهاجرت به این کشور برنمیآید، بنابراین برای مهاجرت به آمریکا و اخذ ویزا برای آن، همراهی یک وکیل مهاجرت بسیار مهم است. شروطی که در مورد متقاضی به تنهایی وجود دارد این است که میبایست دست کم 10 درصد حق راًی و از نظر سهام نیز عمده سهام اصلی شرکت در دست متقاضی باشد. یعنی اسپانسر موظف است این تعهد را بدهد تا در یک بازه 10 تا 20 ساله حضور فرد دعوت شده، از وی حمایت مالی به عمل می آورد. مجوزی که به شما اجازه حضور 6 ماهه در هر بار ورود به کانادا و گشت و گذار در این کشور را می دهد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است به دلیل وجود برخی مشکلات نظیر شرایط اخذ ویزای کانادا در دوران کرونا، مدت زمان گرفتن ویزا و کارت اقامت حتی از این مقدار نیز طولانی تر باشد. در همین راستا در جهت ارتقا نیروی کاری و ایجاد بازار ارزی مناسب برای متخصصین داخلی و پس از ان به دلیل شرایط اقتصادی و بازار کار و همچنین آموزش نیرو متخصص در داخل و یا خارج برای کاریابی در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ نمایندگی کاریابی و در سال ۹۹ دریافت مجوزحقیقی و موفق به اخذ مجوز رسمی کاریابی بین المللی از وزارت تعاون, جدیدترین و اخرین اخبار کانادا به فارسی | وای ال جی (ylg) کار و رفاه اجتماعی گردید. ​​.

استارتاپ کانادا قرارداد مستقیم و بی واسطه باید با وکیل مهاجرت امضا شده و مبالغ پرداختی فقط باید به حساب وکیل رسمی واریز گردد. با دریافت ویزا، امکان مهاجرت به کشور کانادا و تحصیل در این کشور برای یک بازه مشخص (4 سال برای کارشناسی) و یا (2 تا 3 سال برای مقاطع تکمیلی) برای شما وجود دارد. هزینه درخواست مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری و ، به عنوان متقاضی مجرد، حدود 15500 دلار کانادا است. چون امکان کسب نتیجه لازم برای اخذ ویزا و مهاجرت تحصیلی، کاری و یا خانوادگی به کشور خانوادگی در دو حالت پیش فرض اول وجود داشته و نیازی به پیچیده کردن پروسه وجود ندارد. فرد دعوت شده نیز باید تعهد دهد که در چند سال اول حضور خود در این کشور کار پیدا کرده و به سرعت استقلال مالی در کشور کانادا پیدا کند. در این حالت، شما به عنوان یک شهروند ایرانی که توجهی به بازه قانونی زمان خروج از کانادا نداشته، یک مجرم قضایی محسوب می شوید و مواردی نظیر جرایم نقدی و یا حکم خروج از کانادا و ریجکت ویزا در انتظار شما خواهد بود. سپس چک لیست اسناد را پرینت کرده و امضا کنید و از آن به عنوان کاور پرونده و درخواست خود استفاده کنید.

شما باید برحسب فاکتورهای اصلی این برنامه که شامل میزان تحصیلات، مهارت زبان، سابقه کار، مقدار ین، تطبیق پذیری و پیشنهاد کاری می شود، از حداقل امتیاز 67 برای ورود به و قرعه کشی اولیه برخوردار شوید. میتوان گفت در روشهای ذکر شده، تنها مهاجرت کاری به پیشنهاد شغل از طرف کارفرمای کانادایی نیاز دارد. اما اخذ ویزای توریستی به دلیل ماهیت موقتی بودن آن شامل مهاجرت به کانادا نمی شود. اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استان های آتلانتیک و مهاجرت به کانادا و در نهایت اخذ جاب آفر از کارفرماهای این استان به مراتب از اخذ پذیرش تحصیلی از استان های پرجمعیت و پرطرفدار مانند بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک راحت تر است. زمانی که درباره مهاجرت کشور کانادا صحبت می کنیم، در واقع به دنبال روش های حضور بلند مدت، اقامت و دریافت کارت این کشور هستیم که کاملاً با هدف گردشگری مغایرت دارد. اکنون که با انواع روش های مهاجرت کانادا آشنا شدید، بد نیست تا از جدیدترین اطلاعات هزینه های مهاجرت به کشور کانادا نیز مطلع گردید.

این نامه حکم دعوتنامه را داشته و به شما اجازه می دهد تا برای بقیه ماجرا، یعنی رزرو وقت سفارت، درخواست ویزای تحصیلی، انگشت نگاری بیومتریک و مصاحبه ویزا اقدام کنید. باید به این موضوع توجه داشته باشید که فرد دارنده یکی از انواع ویزای تحصیلی، توریستی و یا ویزای کار کانادا قادر به شرکت در برنامه اسپانسرشیپ و کمک به شما برای مهاجرت به کانادا نیست. سپس باید فهرست مدارک درخواستی دانشگاه از جمله توصیه نامه، انگیزه نامه، رزومه تحصیلی، ریزنمرات، آخرین مدارک دانشگاهی، مدرک زبان، نامه تمکن مالی، رسید پرداخت ادمیشن فی، اسکن پاسپورت و عکس رنگی جدید را برای دانشگاه ارسال کنید. بعد به وب سایت دانشگاه مراجعه نموده و از اطلاعات و قوانین پذیرش دانشجویان خارجی و مواردی چون شهریه، نمرات مورد پذیرش، مدارک تحصیلی و زبان و رشته های در دسترس باخبر شوید. شما باید اول از همه شهر و استان و دانشگاه مورد نظر خود در کانادا را انتخاب کنید. 🍁 چنانچه تمایل به عقد قرارداد و اخذ اقامت دائم از طریق ویزای استارت آپ کانادا با مرکز تخصصی مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ داشته باشید، این مرکز همراه مطمئنی برای شما جهت فراهم کردن دو شرط اول استارت آپ مناسب یعنی راه اندازی یک کسب و کار واجد شرایط و همچین دریافت یک نامه حمایتی از یکی از شرکتهای مورد تایید خواهد بود.