بررسی کاربرد دمپر ضد آتش شرکت تجارت برق لاله زار

برای شکیل شدنِ نمای دریچه فن کویل می توان این شیارهای پرّه در دو سمتِ درب دریچه فن کویل تقسیم نمود. بهوسیله یک شَفت یا رابط نیروی موتور را به پرهها منتقل و باعث باز و بسته شدنِ دمپر موتوری می شود. سلولهایی را فیلتر کنید که با کاراکتر(های) خاصی شروع () یا پایان دریچه های زیر فن کوئلی – شرکت تهویه سازه شار (end with) مییابد. این دمپر صرفا جهت انسداد یا باز کردن جریان هوا به کار می رود و دارای دو نوع دستگیره ی تنظیم است: دستگیره ی دستی و دستگیره ی برقی. نوع نصب: لوورهای هوارسان میتوانند به دو شکل نصب شوند: افقی و عمودی. این دریچهها میتوانند جهت بازدید تأسیسات مكانیكی از جمله محل های نصب انواع شیرآلات، زیرسیفونهای فاضلاب، رایزرهای فاضلاب، و همچنین بازدید تأسیسات و تجهیزات الكتریكی از جمله جعبه تقسیم ها، آنتن مركزی، سیستمهای اعلام حریق، تابلو برق ها و … مراحل ساخت دریچه های بازدید کناف در موسسه فنی شاهرخی ابتدا با خرید مواد اولیه درجه یک و طی کردن فرایند و بررسی آن توسط ناظر تایید صلاحیت شده از سازمان بازرسی مستقر در کارخانه آغاز می شود. استفاده از مواد اولیه درجه یک و عالی اعم از پروفیل ها، گچ برگ ها و پودر رنگ مصرفی در خط رنگ همواره جز اولویت های شرکت بوده و هست. ​!

ترمینال حجم ثابت چهار گوشدریچه با دمپر موتوری - تهویه جعفری قیمت این مدل دریچه ها در بازار داخلی بسیار رقابتی و نزدیک به هم بوده و عامل مهم تعیین کننده جهت خرید این محصول کیفیت ساخت و مواد اولیه ی به کار رفته ی مرغـوب می تـواند باشد. موسسه فنی شاهرخی جز بزرگترین و بهترین تولید کننده دریچه های بازدید کناف در کشور است و فرآیند تولید محصولات در کارخانه موسسه فنی شاهرخی با بالاترین دقت و کیفیت صورت می پذیرد. استفاده از نیروی کار ماهر در خط تولید و نظارت مستمر از ابتدا تا انتهای تولید محصول باعث شده است که محصولات این موسسه با بالاترین کیفیت ممکن تولید شوند. موجود بودن سایز های استاندارد دریچه های بازدید کناف قفلی به تعداد بالا و متعهد بودن نسبت به ارسال به موقع دریچه های بازدید کناف طبق زمان بندی مشخص شده از نقاط مثبت خرید از موسسه فنی شاهرخی است. جالب است بدانید که در طراحی مهندسی دمپر های هوا باید از استاندارد های این مبحث و الزامات کد ساخت و ساز آن استفاده شود. این دریچه به صورت کامل از آلومینیوم ساخته شده و فریم و در شیاردارِ آن جداشونده دارند.

دمپر ضد انفجار اکتیو جهت خرید دریچه های بازدید کناف از موسسه فنی شاهرخی می توان به وسیله ی تماس با شماره تلفن های شرکت و ارتباط با مهندسین فروش و گرفتن مشاوره از آن ها، پس از انتخاب نوع دریچه و ثبت سفارش، اقدام به خریدن محصول مورد نظر نمود. عملکرد باز شدن مدل های وزنی به این صورت است که درب دریچه به صورت وزنی روی لبه های فریم دریچه که به سقف متصل شده است، قرار می گیرد و جهت برداشتن درب دریچه بایستی آن را به سمت بالا برده و از قطر فریم دریچه آن را خارج کنیم. این لوله ها نقش تعیین کننده در شبکه هدایت سیالات را بر عهده دارند و در مواردی که شما انرژی حرارتی را به کمک خطوط لوله منتقل میکنید، استفاده از پوشش عایق الاستومری مساوی است با صرفه جویی در مصرف انرژی، چرا که عملا راهی برای هدر رفتن حرارت در طول مسیر لوله کشی باقی نخواهد ماند. در نسل های پیشین عایق، مانند عایق پشم شیشه، ما شاهد درصدی از نفوذ و تخریب هستیم که به دلیل فضای آزاد و نفوذ پذیرتر بافت عایق رخ میداد. به دلیل اینکه اتاق های تمیز یک محوطه ی ایزوله هستند، جریان هوا تنها از طریق همین فیلتر باکس ها در محیط برقرار می شود.

ترمینال حجم متغیر فن دار موازیروش کاهش صدای اگزاست فن سانتریفیوژ همچنین به دلیل وجود یك لایه موئی(خاکگیر) بین درب و فریم، نفوذ گرد و غبار باقیمانده در بالای سقف به محیط زیر سقف غیرممكن است. انواع مختلف دمپر بین کانالی عبارتست از: دمپر ضد حریق – دمپر هوابر – دمپر بادی(بالانس دمپر) – دمپر 7 و 8 – دمپر مدل موازی – دمپر کانال گرد – دمپر پشت دریچه گرد(پروانه ای). و درتمامی مناطقی که دسترسی به سقف و پشت بام نیاز است کاربرد دارد. ضخامتِ ورقِ دمپر هواساز گرد معمولا یک میلیمتر است اما با توجه به میزانِ قطرِ دمپر هواساز ، این ضخامت قابلِ افزایش است. دمپر هواساز گردِ بین کانالی هم بصورت گرد به کرد ساخته شود که ساختارِ این دمپر هواساز بصورتِ تمام گرد است، اما اگر بخواهیم دمپر هواساز چهار گوش را در میانِ کانال گرد تعبیه کنیم باید هردوطرفِ دمپر هو ای چهارگوش را با دو تبدیلِ گرد مجهز وسپس دمپر را به کانال هوای گرد متصل کنیم. از طرفی دریچه های بازدید کناف شیاردار که در زیر دستگاه های فن کوئل و یا داکت اسپلیت ها استفاده می شوند، علاوه بر امکان دسترسی به خود دستگاه جهت بازدید دوره ای و انجام تعمیرات، هوای مکش برگشت دستگاه را نیز تامین می کنند. درب و فریم این دریچه مانند انواع دریچه داکت اسپلیت ، از آلومینیوم است و از ورقهای آلومینیومی با ضخامت ۱ میلیمتر برای ساخت آنها استفاده میشود. ᠎​ ​.