21 بهترین بسترهای تبلیغاتی بومی 2024

فهرست مطالب

پلتفرم های داخلی اگر بخواهیم بدترین حالت ممکن را در نظر بگیریم، هیچ کجا برای نگهداری اطلاعاتتان امن نخواهد بود؛ حتی اگر اطلاعاتتان را در گاوصندوقی در زیرزمین نگه دارید. تا به حال به این فکر کردهاید که وقتی شمارهای را به مخاطبین تلفن همراه خود اضافه میکنید، آن شماره چگونه و در سرویس های سازمان خود را چطور با استفاده از API Manager مدیریت کنیم؟ کجا ذخیره میشود؟ در این بخش، قصد داریم تا نقاط قوت و ضعف فضای ذخیرهسازی ابری و فضای ذخیرهسازی محلی را بررسی کنیم تا تفاوتهای آنها را بهتر درک کرده و بتوانید انتخاب موثرتری داشته باشید. با بررسی آخرین اخبار شبکه نمایش خانگی حتما اسم مسابقه ناتو به گوشتان خواهد خورد. رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه در فضای حقیقی درباره نحوه رسیدگی به جرائم، کنوانسیونهایی وجود دارد، اظهار کرد: در فضای مجازی به دلیل مقاومت آمریکاییها کنوانسیونی شکل نگرفته است. یک عکاس ممکن است بخواهد عکسهایی که گرفته است را برای استفادههای آتی، در جایی ذخیره کند. تمام این سوالات به وسیلهی یک طرح کسب و کار مناسب پاسخ داده میشوند. «پادیوت» محصول تلاش متخصصان ایرانی در شرکت فناپ زیرساخت، پلتفرمی تمام بومی که از دید کمی و کیفی با دیگر پلتفرمهای اینترنت اشیا در سطح دنیا برابری میکند.

پلتفرم های ایرانی برعکس فضای فیزیکی، در ذخیرهسازی ابری داشتن اتصال قوی به اینترنت یک لازمه و ضرورت حساب میشود. این میزان از حافظه در مقایسه با فضاهای ابری دیگر بسیار عالی است! چراکه مطمئنا سرویسدهندگان فضای ابری در مقایسه با عموم افرادی که با کامپیوترهای شخصی خود اطلاعات را ذخیره میکنند، از روشهای امنیتی پیچیدهتری استفاده میکنند. کافیست تا امکانات و فناوریهای امروز بشر را با 10 سال قبل مقایسه کنید. به این ترتیب، وقتی به یک فایل نیاز پیدا کنید، تنها کافیست تا مسیر آن را بلد باشید و بدانید از کدام دایرکتوری اصلی به دایرکتوری فرعی بروید و در چه فولدری به دنبال فایل مورد نظر خود بگردید. شرایطی را در نظر بگیرید که در آن، یک شرکت نیاز دارد تا انواع مختلفی از دادهها را ذخیره کند. در تصویر زیر می بینید، سایت هایی مانند از به عنوان مدل درآمدی خود استفاده می کنند. برنامه نویسی موبایل لزوما به معنی توسعه اپلیکیشن هایی که فقط روی موبایل اجرا میشوند نیست، زیرا حتی توسعه دهندگان وب نیز امروزه به این فکر هستند که صفحه هایی که طراحی میکنند قرار است روی موبایل هم اجرا بشوند.

فضای ابری ایرانی

واژه کراس پلتفرم Cross Platform در دنیای برنامه نویسی برای اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلفی به کار می رود. کافی است وارد فید این اپلیکیشن بشوید تا به اخبار داغ روز دسترسی داشته باشید. برای مثال، یک دانشجوی پزشکی ممکن است نیاز داشته باشد تا فایلهای تحقیقاتی خود را ذخیره کرده و هر از گاهی برای مطالعه به آنها رجوع کند. اینگونه نیست که فایلهای رمزگذاری شده 100 درصد غیرقابل نفوذ باشند؛ اما شکستن رمز آنها نیاز به کامپیوترهایی با قدرت پردازش بسیار بالا، نرمافزارهای مخصوص و زمان زیادی روم دارد. ذخیرهسازی ابری، فناوری است که به شما اجازه میدهد تا فایلهای دیجیتالی خود را، برخلاف آنچه تاکنون وجود داشته، در فضایی غیرفیزیکی ذخیره کنید. در واقع در این روش باید کانالهای تبدیلتان را بهینه کنید و علاوه بر جذب، راهی برای حفظ و نگهداری مشتری پیدا کنید. برای مثال، بانکها میتوانند اطلاعات مربوط به مشتریهایشان را در فضای ابری عمومی ذخیره کنند تا مشتریها هم بتوانند به آنها پارک دسترسی پیدا کنند. ​!

چون هم تحریم هستند و هم به دلیل تحریمها هیچ منفعت از کاربر ایرانی ندارند، در صورتی که از کاربران کشورهای دیگر درآمد دارند. این پلتفرم تبلیغات متنی به شما کمک می کند بدون بدتر شدن تجربه کاربر، درآمد کسب کنید. امروزه، شرکتهای ارائهدهنده خدمات ابری زیادی وجود دارند که روز به روز هم، درحال بهتر شدن هستند. به این معنی که دادههای افراد در محل شرکت ارائهدهنده قرار دارد و شما به عنوان مشتری، هیچ کنترلی بر زیرساختهای ذخیرهسازی ندارید. به بیان دیگر، شرکت ارائهدهنده فضای ابری، وظیفه میزبانی (هاستینگ)، تامین امنیت، حفظ و نگهداری و حصول اطمینان از اینکه در هر زمان بتوانید به دادههای خود دسترسی داشته باشید را بر عهده دارد. اما اگر یک نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات موجود در هارد دیسکتان را در کلود استوریج خود نگهداری کنید، در صورت بروز هرگونه مشکلی، میتوانید از فضای ابری خود بعنوان یک راهحل جایگزین استفاده کنید. فتاحی با بیان اینکه وزارت ارتباطات در خصوص کلان فضای مجازی سیاستهای ابلاغی مرکز ملی فضای مجازی را عمل میکند، افزود: تصمیم گیری در این حوزه با وزارت ارتباطات نیست و به طور خاص مذاکره و یا هر اقدام دیگری در مقابله با رفتارهای اینستاگرام، باید بر مبنای ابلاغ مرکز ملی فضای مجازی صورت گیرد که تاکنون نیز دستوری در این زمینه به وزارت ارتباطات تکلیف نشده است.