تعهد دلفین به دویدن بخشی از پیشرفت تیم است – The Mercury News



چه کسی نمی‌خواهد بازی تهاجمی پویا، پاس‌های خیره‌کننده و دوندگی‌های عظیم را ببیند؟

هواداران فوتبال هوس این نوع سرگرمی را دارند، بازی ای که به حیاط های بزرگ می رسد و امتیاز و جشن های منطقه پایانی را ارائه می دهد.

اما تیم‌های NFL می‌توانند و می‌توانند در بازی‌ها – حتی پلی آف – با یک رژیم دویدن ثابت 4 یارد برنده شوند.

اگر اجرای سوم به شدت کاهش پیدا کند، حتی ممکن است یک دویدن 3 یاردی.

با وجود اینکه ما در دوران فوتبال سرگرم کننده هستیم، ضربه زدن به توپ، باز هم دویدن راک بازی ها را برنده می شود، به خصوص در ماه های دسامبر و ژانویه، زمانی که تیم ها گاهی مجبور می شوند به دلیل هوای زمستانی سبک بازی خود را تغییر دهند.

آن دوی 4 یاردی را اضافه کنید و تا زمانی که کوارتر چهارم شروع می شود، دفاع معمولاً آشفته است. این بخشی از دلیلی است که چرا اولویت شماره یک هر دفاعی معمولاً متوقف کردن بازی دویدن حریف است.

هنگامی که تعادل تهاجمی وجود ندارد، مدافعان می توانند گوش های خود را بپوشانند و کوارتربک را شکار کنند. میامی اوایل این اشتباه را مرتکب شد و در هفته‌های اخیر در مورد تغییر رویکرد تیم کوشا بوده است.

قبل از شروع 4 برد پیاپی میامی، تنها تیم تامپا بای بوکانیرز به رهبری تام بردی تعداد پاس‌های بیشتری نسبت به دلفین‌ها ارسال کرده بود که با توجه به رویکرد ناموفق خود دیوانه شده بود. سرمربی میامی علناً اذعان کرد که این تخلف بیش از حد یک بعدی و نامتعادل است و تاکید کرد که این دو مشکل از نظر بازی یک کابوس ایجاد کردند.

در طول ماه گذشته، دلفین ها بازی دویدن را افزایش داده اند و 29.8 راش در هر بازی انجام داده اند که بیشتر از میانگین NFL (26.3) است و 10 حمل بیشتر در هر بازی نسبت به دلفین ها در ماه قبل است.

و حتی از طریق میانگین غیر قابل توجه یارد به ازای هر بار تیم (3.4، ماقبل آخر)، تعهد به بازی روی زمین ثابت بوده است، و میامی دومین عملکرد متوالی 100 یاردی را دارد.

“[Running the ball] جسی دیویس، تکل راست اولیه دلفین ها گفت: حمله را به روی ما باز کرد و ما را از موقعیت های پاس دور نگه داشت. “[Defenses] باید در هر دو طرف توپ بازی کرد و فقط به پاس های عجله فکر نکرد.

به همین دلیل اجرای بازی ها مهم است. آنها دفاع حریف را مجبور می کنند که با تیم صادقانه بازی کند. این به ایجاد یک موقعیت مطلوب تر در پایین و فاصله کمک می کند.

از 13 تیمی که میانگین مسافت بیش از 115 یارد در هر بازی دارند، تنها جکسونویل (115.1) در رقابت برای عنوان بخش، و/یا جایگاه پلی آف نیست.

NFL میانگین 4.28 یارد در هر حمل و 112 یارد راش در هر بازی است. 14 تیم با میانگین مسافت 4.3 یارد در هر حمل و نقل یا بهتر وجود دارد، و از این سه تیم – شیرها، جگوارها و عقاب‌ها – در آستانه بازی‌های این هفته یک سری شکست دارند.

برای بازیکنان خط حمله، این برای ما بسیار مهم است. این چیزی است که باید به آن افتخار کرد. “ما می خواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم. ما می خواهیم اولین ضربه را بگیریم. ما می‌خواهیم یارد کوتاه خود را تبدیل کنیم [plays]”

توپ را به طور موثر اجرا کنید و تیم شما ممکن است بتواند زمان خود را حفظ کند، و به عنوان یک محصول جانبی، ممکن است دفاع مجبور نباشد قبل از بازگشت به زمین پس از یک مالکیت تهاجمی کوتاه، Gatorade خود را بغل کند.

دلفین ها در NFL در یارد در هر بازی (80.2) و یارد در هر تلاش (3.4) رتبه ماقبل آخر را دارند. فقط هیوستون تگزاس بدتر است.

میامی با میانگین 23.8 تلاش در هر بازی رتبه 23 را در تلاش های راش در هر بازی دارد. اما همه این میانگین ها در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته اند و تعادل ایجاد شده کاتالیزور این افزایش بوده است.

دویدن جذاب نیست، اما بخش اساسی فوتبال است.

و این قطعاً اساس حمله run-pass-option (RPO) است که دلفین ها از آن به عنوان پایگاه خود استفاده می کنند.

“[Running] به شما امکان می دهد زمان مالکیت را کنترل کنید، کاری که ماه گذشته انجام دادیم. ما توانستیم در مرحله سوم کارآمد باشیم. اونجا حالمون خوبه جورج گودزی، هماهنگ کننده تهاجمی، که به عنوان بازیکن تهاجمی میامی عمل می کند، گفت: اگر بتوانید یک سوم پایین قابل تنظیم داشته باشید، کار شما به عنوان یک تغذیه کننده کمی آسان تر می شود. «همه می‌دانند که احتمالاً توپ در سومین زمین به زمین می‌افتد، به خصوص در فاصله‌ای. اینکه بتوانید با پرتاب راش را شکست دهید و همچنان بتوانید به یارداژ اول به پایین دست پیدا کنید بسیار مهم است.

برای به دست آوردن آن پرتاب قابل کنترل، باید در دوهای اول و دوم بازی مثبت داشته باشید. آنها همیشه نیازی به تکه بودن ندارند [runs]. برای اینکه ما جلو بمانیم و فاصله واقعاً طلایی است.”